games

Dålig uppdateringen i helgen. Älskling har varit här så jag har verkligen inte känt för att sitta på datorn under den tiden. Men nåväl.. kan berätta lite kort ändå.
Blev vinst i fredags mot bergviken med dryga 20pinnar! Haha, pinsam match typ. Vi spela skit! Lördagen blev en betydligt mer kämpar match då vi mötte vråkens damlag. Blev förlust med en pinne. Kändes ju surt när vi spela jämt hela matchen.
Efter lördagsmatchen åkte vi hem, käka god middag, såg tv en stund, och sen gick jag och Emil ut på en kvällspromenad.

Idag har Emil två matcher här i Luleå. Jag har själv en borta match i kalix så vi fick säga hejdå nu på morgonen. Helgen har ändå vart så jävla bra, även om den gått gode fort.

Blir nog inte så mycket mer uppdatering idag. Kanske ikväll, om jag orkar. 
Prah, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0