klant

Haha. Fan vad fail! Råkade ta bort mitt förra inlägg? K-L-A-N-T-I-G-T.
Kom hem från träningen vid 10 någongång. Fortfarande inte duschat. Lär nog bli en snabbis, typ. Tänkte duscha håret, men he går då inte eftersom att jag då kommer få ett jävla helvete imorn på morgonen. Kan verkligen inte somna i blött hår, det finns inte ens i tanken!

Träningen sög balle. Hatar golvet. Man glider runt och shit.. Antar att det är för att det är ny hall? Fast.. så jävla ny är den väl ändå inte? Eller tja, vad vet jag...

Ska strax hoppa i säng, efterlängtat! 

Imorn blir det skola, match & träffa älskling. Hur awesome får det bli?<3
Blir nog en kväll inne och mysa för oss! Höhö. Det absolut bästa! ;)

Hejrååå! Nu skriker sängen på mig. Dock inte, men vi kan låtsas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0