massa och inget

Vill ni veta något sjukt? Efter flera månader med massa tjat så har jag........ håll i er nu... jag har skaffat FB. YES, du hörde rätt. Jag har gått och skaffat facebook! Är inte det rätt sjukt ändå? Är lite lost ännu, men det kommer väl så småning om. Lät lite kul när Jessica typ trodde hon läst fel på msn. " JAG ÄR HELT CHOCKAD. HAR DU SKAFFAT FB? ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG." HAHAH.

Annars då?
Skolan var typ bra.. allmänt seg på svenskan, jag och några fler typ låg och halv sov..
Träningen sen gick också typ bra? Rätt rolig träning med fart och bra pepping. Skönt att det blivit så bra stämning nu den senaste tiden. Vi har bara oss själva att tacka! HIHIHI.

Nu då?
Nu hör jag en dusch som ropar, så ska dra dit! Sen ska jag sätta mig ner med engelskan.
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0