79-69!

Dagen har rullat på bra. Kom hem från plannja vid 9. Det blev vinst! Woho! Själv var jag inte speciellt insatt i matchen..

Det blev käk och tårta sen. Muuums! Det satt fint i magen. Den blev faktiskt ganska lyckad. Den var dock inte gjord av mig, så jag kan jag ju fatta om den inte blev så missbildad..
Nu sitter jag och älskling + familjen och ser någon ful film? ... Handlar om nå utomjordningar som har nå jävla skal på sig.. samt nå fula monster! HAHAHAHAHAHA. wierd typ.. Inte det minsta intressant.

Blir inget mer bloggande idag. Det orkar jag inte. Ska umgås med emil! Han är som mysigast på kvällarna (a)<3

Imorgon har vi träning vid 4. Så jag och Emil lär sova ut rejält. Skriver nog på kvällen ellerngt. HAIDO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0