aj

Skolan var i stort sett seg hela dagen! Har kommit igång med litteratur historia i svenskan nu. Kommer bli jobbigt känner jag.. Varför ska jag lära mig något om rosseau? (stavning). Bara värdelöst.. Lika värdelöst som när vi lärde oss alla penslar i hela världshistorien. Lixom, hallå? ............ punktpunktpunkt..

Tränade även idag! HAHAHAH... gick rent åt helvete. Ni skulle sett mig och lillemma! Ganska skrattretande. Jobbigt somfan med denna jävla träningsvärk.. hehehe..hehe. En varm dusch är vad jag behöver..
I need to slow dooooooown.. har typ nyss pluggat ihjäl mig med matten. Det går helt klart bättre nu. Tack för det. MEN först ska jag ner och göra mitt gymnasieval nu! Läskigt, tänk om jag ångrar mig efter att jag tryckt på bekräfta? ...

.......................

....

Det blir förresten en c901, inte 02! SÅÅÅ nu vet ni det också. Gå och bry er i ett hörn, skriv upp det! NÅGOT iaf..
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0