chilldag

Somna ändå rätt fort igårkväll. Det hade jag inte förväntat mig. Tänkte att jag kanske behövde rätt mycket sömn när vi skulle ha match idag. Notera SKULLE. Den blev dock inställt. Dom fick inte ner korgarna i örnäshallen. Jag typ, är det här ett skämt eller? Men nej.. tydligen inte.

Så, jag tog mig upp ur sängen, slängde i mig lite mat och nu sitter jag här! Vill göra något idag. Men jag vet inte vad. Typ risigt väder. Det snöar och allt..

Kanske hoppar in i duschen, gör något gott te, och sen typ se film? Lixom, why not..
Vi ser väl! Skriver senare.


Syster är knasig! Precis som jag.


Kommentarer
Postat av: jjjulis

jag älskar dej .. syster!<3<3<3<3

2010-01-30 @ 22:05:10
URL: http://julianalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0