gooosh

HAHAHAH, fan vad samhället har förändrats genom åren!
Jag och Jessica promenerade hem från skolan idag.. så kommer två ungar typ..

Den ena flickan bara: " hur mycket tjänar ni för det ni gör? "
Så svara jag helt snällt: " men vi går fortfarande i skolan :)"
Flickan: " men det står ju SOS på boken? "
Jag: " nej, det står SO:s. Alltså, det är en SO bok!
Flickan: " nej, jag tror dig inte. "
Jag: "nähä, men det borde du göra."
Så börja jag och Jessica gå vidare..
Så säger hon: " Tjurunge. "
Jag: " faaaan vad kaxig du var då ;d "
Flickan: " säger du sådär en gång till, då jävlar.."
Och jag dog, HAHAHAH... "vafan, HAHAHAH håll käften! "
Flickan: " håll käften själv! "
DÅ EXPLODERA JAG: " MEN FÖRIHELVETE.. HÅLL KÄFTEN!!!!!!!11 "

hahaha.. sjukt?!??!?! hon var typ 6 år? Seriööööst

Kommentarer
Postat av: jesssica

HAHAHAHAHAAHHAAHAHAHH! <3, fan vad kaxig för att vara så liten !? seriöst.. så sjukt.. :o

2010-01-29 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0