grattis älskling

Nu har jag ätit och växlat några ord med min käraste! Vad mer.. ? Jo, jag har hunnit ändra headern. Lite sött blev det ändå. Bilden är från en sjukt fin scen i filmen. Snacka om att man hör edwards röst i huvudet när man läser "are you afraid." Helt SJUUUUKT! Som ni kanske förstår så avgudar jag twilight. Jag älskar twilight.. Så ni får ursäkta om det kommer nämnas mycket twilight och sånt. Ni överlever!

Ska snart baka! TAGG TAGG TAGG!!11111oneoneone
Sjukt nervös typ... ? tänk om jag spränger hela köket? Kanske dom där indianerna som har sett att jorden ska gå under 2012 kan se det? hmm..

BTW BTW BTW, eftersom att jag nyss gjort denhär bloggen så har jag inte hunnit säga grattis till emil här.. så han får ett blogg-grattis!

Grattis på 16 årsdagen, älskling! Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling :D jag älskar dig oxå! och din röst! även om den lät annorlunda :( hade typ glömt bort hur den lät i tlf! vi är så mkt tsm nu så ringer dig aldrig haha =( JAG ÄLSKAR DIG IAF :D <3

PuSsEn

2010-01-04 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0