mobilis

Bloggen är lite sisådär just nu, har försökt göra om den lite grann, ändra färger samt header. Tyvärr rinner tiden iväg fort, och klockan börjar bli sent, så jag orkar inte göra så mycket mer just nu. Och samtidigt så känner jag att jag inte orkar bry mig speciellt mycket. Den får se ut lite som den vill just nu! Att jag ska göra om ordentligt får ni vänta med... 

...Men vet ni? Jag fick värsta tanken som slog mig tidigare idag.. och det var det här med ny telefon. Jag ska typ köpa tillbaka min gamla telefon.. c902! I miss you a lot<3<3<3<3<3



Och då tänkte jag att Emil, än en gång kan få ta över mina gamla telefoner! Liksom... hur gulligt skulle det inte vara att se älsklings plutten med en rosa telefon? Haha, bara själva tanken :-D

Nu väntar iallafall sängen! Uppdaterar imorgon någongång.
sweeeeet dreams!


Kommentarer
Postat av: Emil Rylén

JA TACK :D <3 love u <3

2010-01-26 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0