t-t-t-träning

Gymmet gick fint. Kändes skönt att få springa av sig lite! Sprang först i tio minuter, sen gick jag över till intervaller. Det tog ordentligt på kroppen kan jag ju säga, men det var värt det!
Kom sedan hem och då blev det en snabbdusch, och sedan iväg till sporthallen! Jag hängde där en stund med Ema och Alina, sedan kom Elin, Sandra och Sabbi som skulle sköta sekretariatet när gladans herrlag mötte bg.
Kul match, hyfsat jämnt. Blev dock vinst för herrarna tillslut! Kom iallafall precis hem. Har fått nya basketskor. Svarta, låga skor. Väldigt snygga, lätta och sköna, så det var awesome.

Ska hoppa i sängen nu, efter att jag druckit upp mitt sömnte som jag kallar det! Nivet, det hjälper mig att somna på kvällarna. Om jag ska vara ärlig så smakar det blä.. ! Men vadå.. orka vara negativ. HEHE.
Puss :)

Bjuder på en sliten bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0