the good and the bad things

Har inte uppdaterat på ett tag! Kan bero på att jag gjort rätt mycket det två senaste dagarna.. har helt enkelt inte orkat och hunnit..

Emil kom iallafall hit i fredags. Vi myste på och.. ja, kvällen blev cp för min del. Blev ett gräl med päronen. Men jag lugna ner mig efter ett tag och somnade ganska fort i älsklings famn.
På lördagen var det dags för match mot råneå! Då följde kära andrea med, det kändes så bra.. tack<3 Blev dessutom vinst (y)(y)
Samtidigt åkte emil tillbaka hem. Berodde på att han hade match i skellefteå på söndag. Trist. Men en natt var så värt det. Betyder alltid lika mycket..

Lördagskvällen spåra ur totalt. Det är väl allt jag har att säga! Sov ynka fyra timmar hos alina, med jennifer, sabbi, lina, sandra, maja och hanna! Där man vakna med jämna mellanrum. Toppen... Men förutom det var det underbart att få umgås med dessa fina tjejor!

Idag stack jag, alina, sabbi, maja, hanna och elin och käkade frukost i stan. Sen mötte vi upp ema och gick till hälsans hus. Där hängde vi i stort sett hela dagen! Kollat lite matcher osv.
Ska snart sova en stund. Min kropp är helt sluuuuut.

Uppdaterar väl ikväll, om jag orkar.. NOTERA orkar.
hejdå!


jag älskar dig och den vänskap vi delar.

Kommentarer
Postat av: alina

sötisar :) älskar dig gumman! <3

2010-01-19 @ 22:33:56
URL: http://alinalandin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0