tidsfördriv

Kan inte sova. Det suger. För lust med sånahär.. jobbiga frågor som aldrig tar slut, ni vet? Bara för att. Mm, det ska jag göra. Låter bra!
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade typ inga nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, och tur var väl det.

Vilka länder besökte du?
Kroatien och bosnien med kärleken.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, andrea!

Vad var din största framgång 2009?
Jag vet inte, några ämnen i skolan kanske.

Största misstaget?
Det vill jag inte ta här.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo.

Bästa köpet?
Telefon, tror jag. Det behövdes.

Vad spenderade du mest pengar på? 
Buss till älskling! <3

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jarå.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Promoe - imperiet, Miley cyrus - party in the usa, Kanye west - heartless m.m.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.. Lutar mer åt glad!
Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Typ.. eh.. nej, jag vet inte.

Hur tillbringar du julen?
Med familj.

Blev du kär i år?
Slutet av 2008!

Favoritprogram på TV? 
One tree hill och greys anatomy.

Bästa boken du läste i år?
Twilightböckerna<3 Utan tvekan.

Största musikaliska upptäckten?
Oj, vet inte..

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Systemkamera.

Något du önskade dig men inte fick?
Haha, typ inte.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Umgicks med familj och Emil!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja! Om jag fick kontakt med Andrea igen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som en bergochdalbana.

Vad fick dig att må bra? 
Till en stor del så var det Emil!

Vilken kändis var du mest sugen på?
ROBERT PATTINSON

Vem saknade du? 
Blodsyster!

De bästa nya människorna du träffade?
Emil, fast han kom in tidigare än 2009, men ändå! Vi byggde upp det vi delar nu under 2009.

Finally! Nu känns det bra. Nu kan jag nog sova!

Kommentarer
Postat av: andrea

åh. jag älskar dig.

2010-01-05 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0