tjejer små

Fan vad skönt att jag kommer in på bloggen nu. Det var nå cp på datorn förut, så jag kom inte in!? Var tvungen att blogga från alinas dator. Nåväl. I stort sätt var hela kvällen bra! Jag och alina hyrde baksmällan. Sen hade tydligen Elin och Ema redan sett den? Vi slog iallafall på den, och såg typ.. 10minuter av hela filmen. Vi kom in på bg och lite annat kul så tiden rann iväg rätt fort. 
 
Vi roade oss bland annat med att ta fula bilder. Mer om kvällen behöver jag kanske inte säga. Man kan helt enkelt inte ha tråkigt med dessa phlikkor!






Det var det..
Ska typ sova nu! Sen tagga för match mot gammelstan klockan 11. Ska även på bio med älsklings jennifer. Kul att vi hinner hänga med varandra utanför skolan också. Det är väldigt sällan<3 Så det blir nog awesome!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0