tjöttis

Jag är hyperventilerad! Har fått en ny new moon affisch. Woho! Alltid lika underbart med nytt.

Kom precis hem från skolan.. vadå seg-slutkörd-sliten-irriterad-less?
Känns som att dagen gått segare än vad den någonsin gjort tidigare. OCH trots det tog jag sovmorgon? Wierd.
OCH VADÅ JOBBIG IDROTT? Helt ärligt, den tog seriöst slut på mig! Haha. Efter en lång helg med massa matcher var det inte riktigt crossfit jag behövde, men okej då. Haha, gick som en stel pinne hem. Och jag är sååå trött..

... tror jag är för trött för att plugga matte, men jag känner att jag inte har något val! Det rullar på rätt okey nu än så länge. Så vi får väl se!
Ska nog få i mig nå mat i magen bara.

Plannja vs solna ikväll också, hurray! Var ett tag sen jag såg dom faktist. Vinn nu förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0