tomt..

9 januari:
Glömde skriva igår.. eller rättare sagt, jag orkade inte.
Hade iallafall match 12 mot avan. Div 3! Skön vinst efter att ha spelat ruskigt uppochner. David Vischer var coach vilket jag tyckte kändes otroligt kul!
Stannade sedan kvar i hallen med älskling för att se syrrans match. Tror dom också vann. Kul att se Jullan kämpa!

På kvällen kom huvudvärken. Inte det minsta förvånad. Den dyker upp lite här och där. Så, älskling tyckte jag kunde sova någon timme, och så fick det bli. Vakna sedan vid halv 9! Vi såg några filmer på tvn, och sen somna vi vid halv 3. Sjukt mysig kväll.. 



10 januari:
Idag klev jag och Emil upp vid 10 och tog en promenad med hunden. Skönt väder ute idag, så det satt fint. Morfar kom förbi vid halv 11 för att hämta upp oss. Sedan skjutsade vi in Emil till busstation.
Känner mig sjukt lonely just nu, haha:( men konstigt ens.. Har i stort sett spenderat hela mitt lov med mitt gullefjun!?

Tror jag ska börja laga maten nu, sen ska jag väcka systeryster.
Pussss!

Emil, allt som du ger mig ska du få dubbelt upp, min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0